ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY / Palveluseuranta 2
 

Laiterekisterimme mukaan Teille myymämme,

laitteen, takuuaika päättyy .
 
Mikäli laitteessa on esiintynyt ongelmia tai haluatte muuten keskustella sen toimivuudesta, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä Ordior Oy:n huoltoon, puh. (09) 530 8000.
 

Osana ISO9001:2000 -standardin mukaista laatujärjestelmäämme pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluamme ja siksi mielipiteenne on meille tärkeä.

Tämän vuoksi pyydämme Teitä vastaamaan asteikolla 1-5 Ordior Oy:n toimintaa koskeviin kysymyksiin. (5 = erinomainen, 4 = hyvä, 3 = tyydyttävä, 2 = välttävä, 1 = huono)

 
   Arvionne 1 - 5
Laitteiston vastaavuus odotuksiinne  
Laitteiston toimivuus
 
Huollon toimivuus
 
Kulutustavaratoimitukset
 
Oletteko tyytyväinen yhteydenpitoomme takuuaikana
 
  
Muita kommentteja:
 
Olen kiinnostunut huoltosopimuksesta
 
Lähetämme toisen palveluseurantakyselyn noin 1 kk ennen takuuajan umpeutumista. Kyselyssä haluamme tiedustella tyytyväisyyttänne toimintaamme laiteoston jälkeen.
 
Vastaajan yhteystiedot:
Nimi*
Yritys/laitos*
Osoite*
Postinumero*
Postitoimipaikka*
Puhelin*
Email*
   * Merkityt kentät ovat pakollisia
   
 
REALLY?