ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY / LAITEHUOLTO

Kysely suoritetaan huhti-toukokuussa 2016.
 

 

Osana ISO9001:2008 laatujärjestelmää haluamme kartoittaa asiakkaidemme mielipiteitä laitehuollostamme.

Siksi pyydämme Teitä ystävällisesti arvioimaan huoltohenkilöstömme toimintaa asteikolla 1-5.;
(5 = erinomainen, 4 = hyvä, 3 = tyydyttävä, 2 = välttävä, 1 = huono)

   Arvionne 1 - 5
1. Huoltohenkilön tavoitettavuus  
2. Sovitun aikataulun noudattaminen  
3.  Laitteen korjaus/huolto yhdellä käynnillä  
4.  Huoltohenkilön ammattitaito  
5.  Palvelualttius  
6.  Puhelintuki  
Arvionne Ordiorista verrattuna muihin vastaaviin toimittajiin
Muita kommentteja:
Vastaajan yhteystiedot:
Nimi*
Yritys/laitos*
Osoite*
Postinumero*
Postitoimipaikka*
Puhelin*
Email*
 * Merkityt kentät ovat pakollisia

Kiitokseksi vaivannäöstänne arvomme vastanneiden kesken muutaman yllätyspalkinnon.

KIITÄMME YHTEISTYÖSTÄ!

REALLY?