ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY / Palveluseuranta 1
 

Arvoisa asiakkaamme,

Olette tehneet päätöksen hankkia laitteiston Ordior Oy:ltä.
 

Osana ISO9001:2000 -standardin mukaista laatujärjestelmäämme pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluamme ja siksi mielipiteenne on meille tärkeä.

Tämän vuoksi pyydämme Teitä vastaamaan asteikolla 1-5 Ordior Oy:n toimintaa koskeviin kysymyksiin. (5 = erinomainen, 4 = hyvä, 3 = tyydyttävä, 2 = välttävä, 1 = huono)

 
   Arvionne 1 - 5
Myyjän ammattitaito ja aktiivisuus  
Käytönopastus (jos on sovittu kaupan yhteydessä)  
Käyttöohjeet  
Asennus (jos on sovittu kaupan yhteydessä)  
Toimitusaika  
Toivotteko myynnin yhteydenpitoa takuuaikana  
  
Muita kommentteja:
 
Lähetämme toisen palveluseurantakyselyn noin 1 kk ennen takuuajan umpeutumista. Kyselyssä haluamme tiedustella tyytyväisyyttänne toimintaamme laiteoston jälkeen.
 
Vastaajan yhteystiedot:
Nimi*
Yritys/laitos*
Osoite*
Postinumero*
Postitoimipaikka*
Puhelin*
Email*
   * Merkityt kentät ovat pakollisia
   
 
 

 

REALLY?